söndag 25 mars 2007

Härlig solig helg

Tapetseringsstart i helgen i trapphuset/hallen ner till källaren. Allt startade med ett litet bråk mellan dom äkta sambosarna. Där det var jag som var fånig, kom på mig själv och allt flöt fint sen.

Skridskor i dag igen på Fåröbanan. Gick inte alls... Blött och mjukt. Trist. Men fint att sitta och sola och äta ostsmörgåsar och dricka varm oboy. A på toppenhumör. Busade med kompis L. Och skrattade förnöjt mest hela tiden. Sa på tillbakavägen: "Jag gillar mest att vara hemma." Sa då till henne att hon verkade ju ha mått ganska så bra här idag, och att man måste vara borta ibland för att tycka att det är roligt att vara hemma. Då sa hon: "Att vara hos mormor och morfar är att vara borta". Smart, för att vara där gillar hon ju väldigt mycket.

Jobbar mån, tis och ons. Sen är jag ledig i fyra dagar! Wow! Längtar.

Lever för övrigt fortfarande på lyckokänslorna efter mitt tandläkarbesök. Känner mig så fräsch!

Inga kommentarer: