tisdag 22 maj 2007

Pirr i kroppen för ett jobb

M på jobbet hade med sig sin saltvatten-fotbads-mockajäng. Intressant att se när R och A-L provade. Men vad ska man tro? M är övertygad, och hon är bra på att övertyga andra.

Medielärare i Älvsbyn. Är det nåt för mig? Såg att det var ett sånt jobb ute nu. Och det skulle nog vara riktigt skoj. Men tillbaka till Älvsbyn? Tillbaka till gamla lärare? Har ju i och för sig inte gått gymnasiet där, men det finns säkert en del lärare som jag hade under min högstadietid som bytt till gymnasieskolan. Men jag känner ett pirr för jobbet, så det är absolut aktuellt att söka.

I morgon måste jag jobba med en grej från More media som blev tilldelad mig i veckan. Gruvar mig lite, men det gör jag ju inför varje jobb å andra sidan. Ska nog lösa sig ändå. Dom tror ju på mig, varför ska inte jag tro på mig själv? Jag gör ju aldrig det...

Inga kommentarer: