söndag 8 juli 2007

070707 och källarmåleri

More beslutade sig för att inte erbjuda mig en tjänst... SNYFT! Det blir fortsatt timanställning. Tidigast i oktober kan det vara aktuellt med en tjänst. Världen rasade samman för mig. Men samtidigt så var det vad jag väntade mig, det var för bra för att vara sant.

070707 var det igår. Många människor gifte sig säkert och förlovade sig och annat som man vill komma ihåg datumet för. Vad gjorde jag? Jag var sjuk och lämnade bara huset för att handla lite mat. Annars blev det inte mycket under gårdagen.

Nu är källarkorridoren målad och klar. Det blev så fint så fint. Här får ni se lite av den. Men det är finare när "lampdraperiet" på väggen är tänt. IKEA har bistått med det, jag tror att det var för 150 kr. Ett riktigt fynd. Bortanför draperiet skymtar tvättstugedörren. Med det lilla fönstret. Äh, jag lägger in en bild på dörren också. Den är ju så fin.


Inga kommentarer: