tisdag 25 mars 2008

Sol i påsk

Vad skönt med sol. Påsken i kompisarnas stuga i inlandet var jättefin. Det är skönt att inte ha några måsten, bara att få mat i magarna och samvaro. Deras O och vår A har lekt riktigt bra. Även om det när energin tryter alltid blir lite kiv dom emellan. Och vi konstaterade att nästa påsk då är vi fyra och dom fyra. Känns konstigt. Då blir det liv i stugan på 35 kvadratmeter, mer än vad det var nu vill säga.

Tog en skridskotur på Fåröbanan idag. Det var inte bra för bäckenet. Och jag är så otränad så det gjorde ont i rumpan, i smalbenen och för att inte tala om fotlederna. Oj oj oj. Och nu är jag på kvällsjobbet, och bäckenet känns kan jag säga. Just nu lääängtar jag till den 11 april, min sista jobbardag.

1 kommentar:

Lisa sa...

Tack för idag vännen! Hoppas vi syns/hörs snart!!!


Kram