söndag 27 april 2008

Byter siffra

Loppmarknad i går på Nolia. Inte var det som i badhusparken på sommaren... Längtar till loppisarna i parken sätter igång. Älskar att gå runt och kika, kanske hitta nåt fynd. Nolialoppisen var inte i mina ögon så bra. För mycket skräp.

I morgon byter jag första siffra i ålderstalet. Lite kul är det att min mormor var 30 när hon fick min mor, min mor var 30 när hon fick mig och jag är också på mitt trettionde år när jag får lilltjejen. Får se som hon följer upp traditionen. Det blir hur som hellst inte något större firande. Jag tror jag sparar det till i sommar. Har inte riktigt orken att göra nåt speciellt nu. I morgon kommer också mattläggarna och ska (håller tummarna) lägga matta i badrummet. Så då kan vi inte vara hemma.

3 kommentarer:

Lisa sa...

Blev så glad att du ringde Karin, ska bli så mysigt att få se lilla pyret! Ha nu en fin födelsedag så kommer uppvaktning i efterskott!


Många kramar Lisa

Sara sa...

Grattis i förskott! Kram Sara

85 kvm hus med innehåll sa...

Lisa: Hoppas att första dagen (om det blev en sån) för dig på jobbet gick utmärkt! Glad för din skull.

Sara: Tack! En lugn födelsedag som kanske får nåt lite yvigare nån dag i sommar. Hoppas ni har det bra i Horlax hela familjen. Kram kram.