tisdag 1 april 2008

Motivationen tryter

Nu är det att bita ihop och kämpa dom sista två veckorna som gäller. Känner absolut ingen motivation att jobba, främst på skolan. Ska planera lektioner, men orkar inte. Kvällsjobbet går egentligen bättre, det är bara att gå dit och göra sin sak och gå hem. Ingen som jag egentligen påverkar, ingen annan jag behöver ta ansvar över. Ganska skönt. Fast det ska bli hyfsat skönt att inte behöva jobba där heller. Ledigheten (dock med ett litet skrikande knyte...) hägrar!

Vilket väder idag! Nu blir det promenad med dotra, kanske vi går och besöker Krokodil. Krokodil som jag för övrigt är grymt avundsjuk på. Önskar att det var jag som kommit på idén. Klart att dom har stor draghjälp av namnet på en av ägarna, den förmånen skulle jag sakna. Fast jag tänker att jag skulle öppna nåt liknande i Luleå, tror inte att det finns nåt café med samma inriktning där. Eller har jag fel?

1 kommentar:

Marlene sa...

Hej! Jag har inte varit på Krokodil faktiskt men vad jag förstår så finns det inget liknande i Luleå och det skulle verkligen behövas! Tycker jag i alla fall. En bra idé.
Vi ses!
Kram Marlene