torsdag 26 juni 2008

Tankar

Måste komma ihåg att jag har mycket att vara tacksam för. Fast det ofta känns som om jag står och stampar på ett enda ställe. Stamp. Stamp. Stamp. Jag vill gå vidare. Men allt känns väldigt diffust. Väldigt ouppnåeligt. Liksom låst. Vet alla vem dom är? Är det bara jag som känner mig osäker på det? Hittar så många vägar inom mig och så många tankar. Har andra lika mycket velande i sig? Det går i och för sig aldrig att veta, det går inte att jämföra. Men det känns som om det är viktigt att prata om. Viktiga saker som det aldrig pratas om. Det känns inte heller som om jag har tid att prata om det. Alltid är det något/någon som kräver sin uppmärksamhet. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Man har bara ett liv. Och just nu känns det inte som om det är Mitt Liv Jag Lever.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vännen!
Lyssnar och pratar gärna med dig. Är i Piteå nästa vecka i stugan, iaf ngra dagar i början. Kanske vi kan ses?


Kram L

85 kvm hus med innehåll sa...

Hej tjejen!

Länge sen sist! Ska se över hur veckan ser ut. Skulle vara kul med träff.

/K

Anonym sa...

Känner mycket väl igen mig i dina tankegångar, så du är nog inte ensam om dem! Kram! :-)

85 kvm hus med innehåll sa...

Jenny: Det är så lätt att trassla in sig i egna tankarna, skönt att höra att andra också tvivlar, velar, funderar. Kram tillbaka!