onsdag 13 augusti 2008

Hjärtefrågor

Nu har jag köpt lite penslar och 30x40 akvarell papper hos den lokala handlaren av konstnärsmaterial. Plus att jag klickade hem två inspirationsböcker för akvarellmålning från Bokus. Kikade runt på nätet för att hitta mer inspiration och det är en låååång bit kvar innan... ja, innan vad egentligen? Vägen är kanske målet?

För övrigt har jag följt hjärtat i små beslut i vardagen här senaste tiden, och det fungerar utmärkt. Jag blir mycket mer nöjd än när jag är rationell, eller tänker på andras önskningar.

3 kommentarer:

Marlene sa...

Hej! Förlåt att jag inte svarat på din kommentar. Har varit dålig på att blogga i sommar. Jag hade anmält mig för att läsa Medie och kom.vetenskap på A-nivå så det tar ett tag innan jag kommer till uppsatsen så att säga. Hade ju varit perfekt att jobba ihop annars. Jag sökte kursen först i sommar så jag är än så länge tyvärr bara reserv (6:e). Har du någon idé till något annat kul projekt vi kan hitta på och göra tillsammans. Jag är dålig på idéer men genomför gärna andras. Vet inte heller vad jag ska göra med mitt liv just nu. Funderar som dig på om man ska flytta för jobb eller inte. Vad du är duktig på att måla förresten men hur hinnner du med sånt när du har två små barn? Jag är imponerad. Vi borde ses. Kan du inte komma till Luleå med barnen och hälsa på någon dag?/Kram Marlene

85 kvm hus med innehåll sa...

Hej Marlene!
Kul att du skriver! Vi kan gärna komma till Luleå och hälsa på! Stordottern har dagis tis-tors mellan 9-14. Hur ser det ut för dig?
Kram K

Marlene sa...

Hej igen! Vi har dagis må, ti och torsdag men om till exempel en måndag skulle passa er så kan ju Miranda och Theodore vara hemma den dagen./Marlene