tisdag 21 oktober 2008

Begagnat

Reprisen i Öjebyn har 10-års jubileum. Erbjudanden som till exempel 10 kr/plagg i veckan alltså. Om inte sambon tar bilen till jobbet alla dar i veckan så ska jag åka dit och köpa lite utklädningskläder till stordottern. Jag tror att det ska få bli lite "klackeskor", finklänningar och roliga hattar. Jag hade utklädningskläder när jag var liten, och det tyckte jag var superroligt, kanske hon också gillar det?

Har faktiskt inte besökt den nya secondhand-butiken i stan ännu, jag vet inte ens vad den heter. Måste upp på stan senare idag (nytt pass ska införskaffas), så jag tror att jag går dit. A behöver vinterhandskar och en vinterjacka. Gillar ju annars Tradera, men det är lite trist med portot och att inte kunna se på sakerna innan man budar.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Hej Karin!
Vet du, för några veckor sedan var jag på visit i Piteå och tänkte överraska dig med ett besök men ni var inte hemma...

Vad härligt med resa!
Vad är det för skola du är sugen på? Är så nyfiken på dina planer.

Kram Lisa

85 kvm hus med innehåll sa...

Nämen hej Lisa!
Vad synd att vi inte var hemma! Vår höra-av-frekvens har inte varit hög på sistone! Kanske måste bli en resa till Luleå här framöver?!
/K
Ps. Uppdatera bloggen!!