tisdag 11 november 2008

Utmaning del 2

Jag kom på två saker som jag borde ha lagt på min utmanarlista förra veckan. Borde ha bytt ut min dåliga självkänsla till exempel, den blir inte bättre av att tänka att den är dålig. Här kommer nr 8 och nr 9:
- Har fobi mot hårstrån, dock inte sånna som sitter där dom ska, dvs fast, men sånna som är lösa.
- Är fruktansvärt dålig på höger och vänster. Jag får alltid tänka till innan jag använder mig av dessa två lägesord, och ändå säger jag fel 50% av gångerna. Nu har jag i alla fall börjat att jobba med det, eftersom jag framför allt vill lära stordottern så att hon kan det, så hon slipper mitt handikapp-mycket-light.

2 kommentarer:

Sara sa...

Det var kul att träffas ikväll! Vad är det för en bok du skriver på?
/Kram Sara

85 kvm hus med innehåll sa...

Jo, det var skoj! Kul att göra nåt annat än innebandy, och inte lika uppstyrt som en fest, tillsammans. Blev dock inget inköp för mig. Blev det nåt för dig?
Jag och brosan skriver på en barn/ungdomsbok. Storyn är uppstyltad och vi skriver nu ihop den. Skitkul!
Kram kram!