torsdag 1 januari 2009

Nytt år

Även om jag tycker det är lite förlegat och kanske lite banalt att ge ett nyårslöfte så gör jag det ändå. I år blir det till att än mer följa mitt hjärta och tänka mer på mig själv (låter egoistiskt, men jag tror att för min del är det bra att formulera det på det viset för att verkligen få in mig själv nån stans i vardagen).

Gammelstadskompisarna bjöd på nyårsmiddag (tänkte skriva fest, men så vidare vilt till gick det inte). Kvällen bestod av trerätters, prat, gissa sång/tvserie/filmcitat, sällskapsspel och allmänt mys. Kom i säng vid kvart över tre och vaknade vid sex av att stordotterns ville kliva upp. Runt tre timmar sömn med andra ord...

1 kommentar:

Sarah sa...

Det låter som ett väldigt bra nyårslöfte. Att måna om sig själv är sunt och behöver inte nå narcissistiska proportioner på långa vägar bara för att man vågar säga det högt.

Bra, vännen!!!