fredag 9 januari 2009

Om mig

Har du:
Ett förhållande: Ja
En bästa vän: Jag tror det
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Skrikit åt en lärare: Nej
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Det kommer jag inte ihåg.
Några smycken som kostat över 1000 kronor: Nej

Dagens:
Klädsel: Mjukbyxor och huvtröja
Frisyr: Okammad
Låt: Musik från dotterns Phufilm
Vill ha: Ett fantastiskt jobb
Sjuka: Förkyld
Beroende: Nej
Saknad: Att vara frisk
Köp: Har inte varit utanför dörren, och jag har inte köp nåt på nätet heller.
Godis: Nej, gillar inte så mycket godis
Attityd: Influensakänsla

Första:
Bästa kompis: Ulle
Bil: En grön Opel Record för 3000 kr från kompisens farsa
Husdjur: En katt, som vi fick ge bort efter nån vecka eftersom brosorna reagerade allergiskt.
Semester: Nån Norgeresa med föräldrarna
Jobb: På Älvsby Tennisklubb
Köpta skiva: Queens Greatest Hits 2
Piercing: Öronen
Konsert: Kicki Danielsson
Fylla: När jag gick i nian

Blandat:
Är du blyg inför det motsatta könet: Nja, länge sen jag var ute på "marknaden"
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 31
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nja
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Nej, absolut inte.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Beror nog mer på personlighet än kön

Sista:
Personen som smsade senast: Dotterns kompis mamma
Personen som du kramade: Stordottern
Personen som ringde dig: Sambon
Personen som du ringde: Säkert sambon
Alkoholdrycken: Ett halvt glas vin på nyårsafton
Bilfärd: Till Barnens hus igår
Filmen du såg: Började se Sex and the city igår kväll
Gången du grät: Till en film vi såg här om kvällen
Måltiden: Köttfärssås och spagetti

Skulle du:
Våga hoppa fallskärm: Nej, det skulle nog vara en av dom största hemskheterna för mig.
Våga hoppa bungyjump: Kanske
Kalla dig själv lycklig: Till och från, ofta från tyvärr
Hellre ta bilden än vara med på den: Spelar ingen roll
Kunna gråta över en kille: Ja
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Ja
Kunna springa 50 mil: Nej

Val:
Solnedgång eller soluppgång: Uppgång
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: Barndomen
Sova på sida, mage eller rygg: Mage, kan inte somna annars
Kramar eller kyssar: Kramar

Saker:
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn
Du gjorde igår kväll: Såg en film, åt fruktsallad och surfade
Du kan höra just nu: Phufilm
Du inte kan leva utan: Min familj

Personer:
Du kan berätta allt för: Sambon och kompisen A
Du tycker om: Kompisarna
Du inte gillar: Kanske inte läge att hänga ut dem här

Önskan: Få ett jobb jag vill ha

3 kommentarer:

Sarah sa...

Vilken bra lista! Man kanske får snoooo den av dig? :)

85 kvm hus med innehåll sa...

Snoooo på, du! (Jag snodde också!)

Jenny sa...

Jag kanske också snor listan, om det är okej ? :) Intressanta svar, förresten.