söndag 15 februari 2009

Utmanad

Fick en utmaning av Sara, som jag här med tar mig an. Ska visa den sjätte bilden från den sjätte mappen i bildarkivet och berätta om bilden. Och så ska jag utmana nån annan också, men dom flesta jag känner som bloggar är nog utmanade, så sex stycken blir nog svårt att få ihop. Men jag kan utmana Sarah och Tankesnurr i alla fall.


Bilden föreställer en del av vardagsrummet hos några av våra kompisar i bojn. Dom äger Prästgården där, en liten villa på en si så där kanske 300 kvm, nåt sånt. Och det roliga är att dom har betalat samma för det huset som vi betalat för vår skruttvilla här i Piteå. Ibland skulle man önska att man ville bo i Älvsbyn.

5 kommentarer:

Sara sa...

Jisses, vad snabb du var!

Sarah sa...

Och utmaningen är avklarad :)

Lisa sa...

Har lyckats få tummen ur jag me!

Anonym sa...

Oj......då tror jag nog att jag känner dina kompisar!
Så många prästgårdar kan det väl inte finnas oppa bojn!!

;)

/en annan från bojn. Utflyttad dock!

85 kvm hus med innehåll sa...

Lisa, ska kika på din bild.

Mariakoden: Ok, säkert samma, det vimlar ju inte av prästgårdar precis. Hur känner du dom?
/K