torsdag 23 april 2009

Händelser

Vissa dagar är det bara MER. Som idag. Telefonen har ringt massor och tagit emot flera sms, det har kommit och gått folk hemma under hela dagen, jag har tvättat fönster, hämtat och lämnat på dagis, handlat, städat, tröstat, fixat mat, levererat en cykel etc. Det var nästan skönt att åka till jobbet. Där är det bara en sak att fokusera på.

Sålde den gamla datorn på blocket idag. Härligt att få rensa ut ur föråden. Men har gjort ett stort inköp idag, så pengarna från datorn försvann redan innan dom kom in... Det blir stora förändringar om ett par månader. Och det känns spännande men också lite vemodigt.

3 kommentarer:

Sarah sa...

CLIFFHANGER!!!

Sara sa...

Nej, men nu blir man ju nyfiken...när får vi veta vad som hägrar?

85 kvm hus med innehåll sa...

Jag gillar inte att man gör cliffhangers... Så jag vet inte varför jag gjorde det i det här inlägget. Men jag vill vänta lite med nåt "avslöjande".