onsdag 11 november 2009

Ltu

Det finns ett flertal saker som jag stör mig på Ltu just nu. Lärare som gör grova felbedömningar av flera arbeten. Lärare som inte svarar på mail, fast dom säger att dom gör det, trots att jag skrivit några gånger till dom och aldrig fått svar. Programansvariga som inte hör av sig. Lektioner som läggs till fast det är för kort om tid innan. Scheman som inte stämmer. Däremot så verkar Vfu´n bli hur bra som helst. Nästa vecka börjar den och jag lääängtar. Och så har jag fina klasskompisar.

1 kommentar:

Sarah sa...

Det är underbart med en organisation som inte fungerar :-S Kul att höra att du trivs iallafall - klassen gör fantastiskt mycket. Min klass är också helt underbar! Vi drar också ut på VFU nästa vecka, men inom sjukvården då(inte helt oväntat kanske haha).