tisdag 5 oktober 2010

Förbättringar

I helgen har den nya garageporten kommit på plats. Fin. Huset fick ett mycket modernare utseende. Plus att vi sålde iväg husvagnen, så nu blockerar den inte intrycket av framsidan. Två förbättringar på några få dagar. Nu väntar vi på rörmockaren som ska koppla in våra element igen. Och golv har vi beställt till köket. Plus att vi söker intensivt på Blocket efter ugn och spishäll. Det kanske blir ett kök så småningom. Så slipper vårt vardagsrum se ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Ja, du vet, stökigt och fult som det gör nu.

3 kommentarer:

Sarah sa...

Huga... jag tar mig inte ens för att dammsuga :P

85 kvm hus med innehåll sa...

Vet du, allra mest vill jag ligga och titta i taket och inte ha några måsten. Men livet fungerar inte så för mig just nu. Men pensionen, ljuuuuva pensionen väntar jag på.

Anonym sa...

Hej, jag vill gärna komma i kontakt med dig! Kan du mejla?
birgitta.wiik@kuriren.com