fredag 17 december 2010

Vintrigt och juligt och nytt

I vinter har vi besök av dessa djur på gården. Jag blir alltid lika paff när jag kollar ut och dom står 5 meter från fönstret. På allmän begäran ;) kommer här min adventsljusstake. Jag vill att ni observerar det vackra arrangemanget med hyacinten, den hinner nog blomma ut innan jag gör nåt med den.
Och så vill jag visa vår nya soffa. Kompisarna skulle byta ut sin soffa. Soffan med stort S. Har alltid älskat att lägga mig i deras soffa och så en vacker dag skulle dom göra sig av med den. Därför står den nu i vårt vardagsrum. Dreams come true, eller nåt sånt. Ha ha ha!

3 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Muppdator och snabba fingrar.. och seg hjärna.. vet inte om kommentaren blev nåt..
Men du ser! Det var mig en snygg stake! Ingen fyraljuspåradmedlitemossaochrödasvampari! :)
Och soffan var också snygg!!

Sarah sa...

Gillar din floristiska ådra skarpt :P Och ljusstaken: alltid skönt med jagharinteblockljusmedsiffrorpåbaraförattdetärmodäääärnt - känsla :)

85 kvm hus med innehåll sa...

Jag tror att den floristiska ådran är sinad sedan länge - Nej, det är nog så att det aldrig runnit nåt i den...

Och adventsljusstaken existerar mest för att jag har en ljusstake med fyra ljus. Den står faktiskt framme året runt.