söndag 13 mars 2011

Radar

Mina barn har någon sorts radar tror jag. Om jag i princip rör mig i sängen eller ve och fasa kliver upp ur sängen! Då vaknar dom. Detsamma gäller inte för pappan. Hans väckarklocka kan till och med ringa utan att dom vaknar. I natt sov jag lite dåligt vid fyra och rörde mig kanske något mer än vanligt. Lilla U som sov med mig i storsängen slog på radarn och vaknade såklart. Vaknandet resulterade i 5 minuter skrik. Välling! VÄÄÄÄÄLing!! Jag ignorerade skriken med att säga att det inte blir någon välling på natten, och så la hon av efter en stund och somnade om. Jackpot skulle man kunna säga!

Jag skulle vilja veta när radarn slutar att fungerar? Finns det nåt jag kan göra för att störa signalerna?

4 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Hm! Byt plats med pappan kanske, så tror dom att det är han som bufflar runt! :)

85 kvm hus med innehåll sa...

Det är värt att prova!

Neil sa...

hello im in uk great blogg. The answer is never stepson lived here till was 30years, if she got up early or in night with head ache or something he would poke head out bedroom said "are you ok" in 5 mins or less lol

85 kvm hus med innehåll sa...

Ha ha! Mabye I should see it more like how much they care for me, instead of my feeling of being trapped.