lördag 27 augusti 2011

Fint liv

Ibland slår det till hur bra jag har det. Kom hem inatt från högljudd fest med 20-25åringar. När alla drog vidare till Stuk tog jag cykeln hem. Hemma väntar den bästa sambon och framförallt två helt underbara tjejer. Ni vet det där med barn som sover, hur otroligt fina dom är? När det dessutom är ens egna barn som ligger där i sina sängar och man kan pussa lite på dom medan dom sover, är det inte mycket som klår det.

Det blev en kort fyratimmarsnatt. Och med sambon borta hela dagen plus att jag dragit på mig en förkylning så får jag väl se hur underbara dessa skitungar är i slutet av dan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du har kvar den lilla varianten (modell "3-åringen") är jag intresserad. Garanti? Är det bättre tandkvalitet än på den större modellen för där har snart alla tänder lossnat trots att den bara är 7 år gammal...
Du når mig på andra sidan köksbordet om du vill sälja.
/Mvh S A Mbo