måndag 20 november 2006

Bekymmersfritt med lägenhet

Badet på förmiddagen, med en unge som skiner som en sol med ett leende på läpparna konstant när vi är där.

Sen åkte vi till Luleå och hälsade på O och E i deras nya trerummare. Hjälpte dom att bygga ihop lite IKEAmöbler (efter deras besök i det NÅGOT crowded Haparandavaruhuset). Jättefin lägenhet! Jag blir sugen på att ha det lite mer bekymmersfritt med bara en hyreslägenhet att ta hand om. Möjlien en bostadsrätt skulle jag också kunna tänka mig. Fast det är klart jag skulle sakna vår gård och att kunna spela musik hur högt jag vill (inte för att jag gör det särskilt ofta, men jag KAN om jag VILL).

Nu är det mindre än fyra veckor kvar tills att vi åker till Thailand. Oroar mig lite för flygresan, men inte alls så farligt egentligen.

Inga kommentarer: