måndag 11 december 2006

Måndag i trist trist väder







Mindre än en vecka kvar till avfärd till Thailand. Har inte packat ännu. Måste ta tag i det idag. Gruvar mig för flygresan, annars ser jag fram emot allting. Längtar efter solen och ljuset och värmen. Här är det ingen snö, regnigt, mörkt och trist.

Helgen har varit stillsam, vi var till J o M o O på lördag och adventsfirade. Jag skippade julfesten på jobbet, men det hade säkert varit trevligt att vara. Men kände att jag umgås ändå så mycket med dom på jobbet på kvällstid, att jag hellre umgås med andra när jag har möjlighet.

Fotade huset i helgen. Så jag tänkte lägga ut lite bilder på vår boning. Synd att det är lite trist ljus, men det får man ta i mörka december. Får väl göra om fotograferingen när ljuset återvänder om si så där nån månad...

Inga kommentarer: