fredag 1 december 2006

Muskelknutten rapporterar

Idag har jag tränat!! Äntligen! Jag var på ett bodypumppass på Korpen. Och det var härligt! Kom på att jag gillar att köra styrketräning för ryggen. Känner mig stark, mycket för att det är lätt att spänna dom musklerna. Och ryggar blir väldigt snygga om dom är vältränade. Ska försöka gå på lunchpasset på fredagar i fortsättningen. Och så ska jag försöka att simma en dag i veckan, och eventuellt, men jag lovar inte, springa eller åka längd en dag. Det är målet.

Mor och far har kommit till Thailand. Fick mail idag. Dom var hemma hos broder. Ååå, vad kul det ska bli att komma dit. Länge sen jag träffade honom och W, och få se alltihop igen. Skoj, skoj, skoj!

A hade så rolig reflektion idag. Vi var och åt på Golden dragon (kinarestaurang) och hon reflekterade över kinesernas utseende. Jämförde dom med en utländsk unge på dagis. Hon är ändå bara 2,5 år.

Jobbar i kväll, fredag... Det är den absolut tråkigaste dagen att jobba på. Vill, vill, vill vara hemma och mysa. Men snart får jag gå hem, och sen är jag ledig till på söndag kväll.

Inga kommentarer: