onsdag 24 januari 2007

Ont i hjärtat

Jobbade första kvällen igår. In i rutinerna igen, det var som om jag inte hade varit borta. Kom på mig själv med att längta till nästa ledighet... Bådar inte gott. Hade personalmöte före. Tog med A eftersom U var på kursen i Luleå. Hon satt och såg på Bamsefilm på datorn, och det gick hur bra som helst. Hon är verkligen underbar. Brukar säga till henne att jag älskar henne så att det gör ont i mitt hjärta. Så nu har hon börjat säga: "Jag tycker om dig, mamma, så att du har ont i hjärtat".

Måste ringa Inspiration i Umeå och berätta att jag kommit hem. Så att jag får igång frilansandet. Jag och kommpis A ska träffas på torsdag och försöka få nån ordning på det egna företagandeuppstartandet. Vi ska träffas hos A och då får jag se deras nya kök! KUL.

Inga kommentarer: