tisdag 3 april 2007

Dom gillade texterna!

"Skitbra. Vi gillar texterna supermycket."
Tänk vad två meningar kan förgylla dagen. Det var responsen på texterna till upphandlingen. Ååå, vad jag känner mig glad.

Läste i en annan blogg om en snart treåring och blev akut pussjuk med min snart treåring. Tänk vad fin hon är. Jag vill vara nära, busa och "klia" (hennes ord på när jag stryker med fingertopparna på hennes rygg. Det älskar hon. Hon njuter, stänger omedvetet ögonen och slappnar av. Jag vill "nosgosas" med henne. Vilket betyder att vid gnuggar våra näsor mot varandra, hon kom på ordet nosgosas för länge sedan. Hon är så klok, så roligt och påhittig. Det är verkligen världens bästa tjej för mig. Jag älskar henne, så som jag aldrig älskat någon förut. Jag vill dela livet med henne, se henne utvecklas, växa upp. Jag hoppas att jag får vara en del av hennes liv, att hon vill det. Det går verkligen inte att förstå hur kärleken till ett barn fungerar förrän den dag du själv står där med en liten snorunge vid benen.

Inga kommentarer: