tisdag 3 april 2007

Proppen är löst, både hos mig och i diket

Phuu... Det var ju inte så jobbigt att få ihop texterna till upphandlingen. Ganska så kul faktiskt. Hoppas bara att J blir nöjd. Jag känner mig nöjd. Men det gjorde jag ju också efter Pitehälsanjobbet, och där ändrade dom ju i princip allting. Det kändes trist och var en törn för självförtroendet, som inte är särskilt stort för det mesta. Nu ska jag maila iväg texterna och sen ska jag fixa igång företaget.

Nu är kommunen för övrigt här och tömmer vårt dike som har svämmat över av smältvatten, det är nån propp som dom ska ha lös. Det är lite kul att studera. Det började med två gubbar som kom i nån sorts konstig pickup. Sen utökades det med en gubbe till i en traktor, och lite senare ytterligare två gubbar i en sorts tankbil. Så nu är dom alltså fem stycken som fixar med vattnet. Dyr propp att lösa! Just nu står fyra av dom och tittar när en gräftar lite i vattnet. Men proppen verkar ha löst sig, för nu sjunker det.

Inga kommentarer: