onsdag 2 januari 2008

2008 har startat

Nyårsfirandet är förbi. Otoligt mycket pengar som rent ut sagt brändes iväg. Det låg en tjock rök över staden. Fyrverkerier för mig känns inte som nåt jag vill lägga pengarna på.

Kvällen var trevlig, men kanske inte mer än så om jag ska vara ärlig. Lite Singstar, god mat och nya människor. Nästa nyår tror jag får bli i någon stuga långt ute i ingenstans. Brukar alltid bli bäst så.

Inga nyårslöften för mig. Bara anonyma tankar inne i huvudet.

Dagarna går, snart börjar jobben om. Vardagen. Längtar inte. Är ingen "vardags-anhängare". Gillar mest semester och ledighet. Funderar och funderar på hur jag ska lägga upp mitt liv. Beundrar verkligen människor som gör det dom vill. Även om det innebär stora eller små risker. Känner aldrig att jag är en av dom. Men vill vara.

Inga kommentarer: