söndag 6 januari 2008

Bäckenproblem

Det är nog bara att inse att jag inte kan spela innebandy innan jag blir av med denna kagge. Bäckenet tar bara för ont. Känns inte som om jag kan tillföra det jag vill tillföra när vi spelar. Det känns trist, riktigt trist. Innebandyn är verkligen en sak som muntrar upp mig. Efter fem minuter i kväll kändes det inte bra i bäckenet, och då hade jag ändå tänkt att spela i 30 minuter. Nu blev det 45 minuter, så jag får se hur det straffar sig i morgon.

Spelade brädspelet Settlers i fredags kväll med E o L. Jag är en riktig brädspelsfantast. Borde köpa Settlers eller Puerto Rico.

Badade i varmvattensbassängen idag. Lite folk, så jag kunde simma lite. Underbart att vara viktlös i detta tjocka tillstånd.

I morgon börjar jag om att jobba igen.

2 kommentarer:

Sara sa...

Hej! Vad trist att du inte kan spela mer, kommer att sakna dig på planen! (men det finns ju en tid efter magen som tur är!) Vi ses!
/Sara

85 kvm hus med innehåll sa...

Jo, det känns riktigt tråkigt. Kanske kommer nån gång ändå, om saknaden blir för stor.
Vi ses säkert idag!
/K