fredag 22 februari 2008

Ny toalett

Svärfar fyller 60 år. U o A åker dit. Jag ska få en kväll för mig själv. Det var mycket länge sen det hände. Känns ovant och konstigt. Jag vet inte vad jag ska hitta på. Har ingen bil, så ska jag hälsa på någon får det bli cykel. Lite jobbigt.

Nu är vi nog klara med planeringen av toaletten. Här har jag gjort en skiss över hur den nya planlösningen förmodligen kommer att se ut. Det är inte stort och mycket pussel för att få ihop en ok lösning.
Vi har valt att ha plastmatta på golv och väggar, Ikeas möblemang. Det blir draperi till duschen, ingen vägghängd toalett. Som ni hör, inget lyx, ingen obegränsad budget. Men jag tror att vi blir nöjda. Det viktiga är att få in en dusch. Färgval? Svart matta, vitt på väggarna. Det blir nog ekbänkskivor, vi får väl byta ut dom om dom blir för fula efter ett tag.

1 kommentar:

Lisa sa...

Vad kul med nytt badrum! IKEA är en bra lösning om man inte vill ruinera sig totalt. Psst, nu är min blogg igång igen.

Ha en skön helg, kram kram!