onsdag 12 mars 2008

Presentinköp och dåligt inköp

Nu har jag köpt present till sambon. Även om jag inte tror att han läser här så vågar jag inte skriva vad jag inhandlat. Det hör i alla fall till kategorin inredning, med funktionell användning. Nåt att ha i köket. Egentligen till hela familjen, men han har sagt att han önskar sig detta så då tycker jag det är ok att köpa nåt som jag också drar nytta av. Det blir bild i ett senare inlägg, efter födelsedagen.

Bäddade rent i sängen i dag. I somras var vi på bilsemester, och för att sova bekvämt när vi tog in på vandrarhem så köpte vi lite sängkläder på Ikea. Billigast möjliga. Och det märker man nu, efter X antal tvättar, att det var billigt. Noppigt och trist att sova i. Ska satsa på kvalitet nästa gång. Här är i alla fall modellen, snyggt, men som sagt inget att rekomendera.

1 kommentar:

david santos sa...

Excellent posting, 85!
Have a good weekend.