söndag 6 juli 2008

Umeåresa

Den stundande semesterresan med vänner är i planeringsstadium. Det blir nog mest troligt Umeå. Hyra stuga vid strand. När jag ringde till killen som hyr ut så lät han mycket frågande när jag sa att vi var från Piteå och skulle semestra i Umeå. Han förstod nog inte riktigt. Men bara det blir fint väder så blir det kanon tror jag. Även fast det är Umeå. ;) Det ska bli kul att återvända till stan, förutom ett besök där över några timmar förra sommaren så har jag inte varit dit sen vi flyttade där i från för tre år sen. Och jag har aldrig varit där under sommaren.

Kan hända att det blir Lycksele till helgen också. Det verkar som om Västerbotten får en beskärd del av vår semesterkassa. Men det kan väl länet vara värt. Här är stranden vid stugan.


Bild från Blocket.

Inga kommentarer: