onsdag 1 oktober 2008

Kööö


Jag förstår inte vad jag tänkte på idag. Jag förstod nog inte hur många som ville samma sak som jag. Det kändes verkligen som om jag offrade två timmar av mitt liv. Vad har jag gjort? Jo, jag gick till Keramix i stan på rean efter garagebranden som var i helgen. Allt såldes ut till 50%. Och det var köööööööö. Oändlig kö. Både ute för att få komma in och sen inne för att få betala. Jag köpte faktiskt en sak. Och sparade 62,50 kr. Helt klart ovärt det, för den tid det tog. Måste påminna mig nästa gång det är superrea nånstans. Jag ska inte gå.

1 kommentar:

Jenny sa...

Reor är farliga, oh så farliga! Först det där med köerna, och de läskigt besatta människorna inne i affären. Lite som ett upplopp, oj vad det skrämmer mig. Dessutom börjar jag alltid tänka "Den här behöver jag egentligen inte, men det är ju rea, så någongång lär jag säkert behöva den". Ack så många oanvända plagg jag har i min garderob som jag inhandlat på rea i tron om att det var ett smart drag. Men i efterhand har jag ju inte tjänat några pengar alls, utan rättare sagt slösat något så fruktansvärt. Jag måste sluta vara så lättlurad. Skämmes, ta mé fan!