fredag 17 oktober 2008

Tjockt

Såg här om kvällen en stund på tv3:s Generation fett, även om jag sagt åt mig själv att inte se det, det är mycket gottande i andras olycka. Hur som helst så handlade det om en kvinna vars mål var att bli den fetaste kvinnan i världen. Hennes pojkvän var mycket stöttande, tyckte om när hon var så där fet. Blev liksom tänt på det. Jag tycker synd om henne. Och han verkade ju helknäpp. Jag känner själv att nu när jag kommit igång att träna igen efter graviditeten så mår jag så mycket bättre. Känner mig lättare, smidigare och piggare. Jag vill inte gå tillbaka till ett otränat jag. Jag tycker att min pojkvän skulle vara ytterst konstig om han, för sin egen del, ville att jag skulle vara osunt tjock.

Så med tanke på allt det där så känns det härligt med massiv träningsvärk i ben och rumpa och en hel del i armar och rygg också. Allt från gårdagens träningar.

Inga kommentarer: