torsdag 15 januari 2009

Modellen K

Jag följer Top Model på tv3. Och då menar jag inte bara den nuvarande säsongen, utan jag spelar in säsongen som går på dagtid och ser den när jag har tid. Det har gått så långt att jag drömmer att jag är med i serien till och med (ehh...). Plus att jag använde en ansiktskräm efter jag duschat i morse, bara på grund av att jag tänkte på modellernas hy. Det är fucked up! Kanske måste tvinga mig själv att inte sätta på inspelning och se dessa otroligt korkade program. Hjälp mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Detta problem är nu löst.
/du vet vem

Jenny sa...

Haha, måste erkänna att detta känns aningen betryggande. Då är det inte bara jag och mina vänner som råkar gå steget för långt med tv-serier. Min vän hade vaknat natten (fast fortfarande varit halvsovande) och gått och öppnat sin sovrumsdörr, för att så snabbt som möjligt kunna rymma ifall det skulle bli nödvändigt. Och ja, det är fortfarande Prison Break jag pratar om.

Ps : Igår kom det ut att Prison Break läggs ner. Det känns nästan som att förlora en arm .... eller något sådant! Kanske inte riktigt, men ja. Förresten, ser du säsongen där det är en pojke med?.

85 kvm hus med innehåll sa...

Det låter nästan som om det är BRA att Prison break läggs ner för er del!! Ha ha ha!

Just nu är det en kille med (han/hon vill byta kön). Nu blandar jag ihop säsongerna, men jag tror det är den senaste som killen/tjejen är med. Hur som helst, sambon hotar med att ta bort mina inspelade avsnitt efter mitt inlägg här...