lördag 18 april 2009

Sjukt

Flera planer inför dagen. Fyraåringen skulle på kalas och vi skulle fira lilla U (för hon fyller ju faktiskt ett år idag!). Men alla planer grusades när soffan kräktes ner klockan sex på morgonen. Sen lyckades A hinna till toaletten nästa kräksession
Trist, det blir en inne-hemma-dag idag.

På tal om sjukt. Gårdagen var hemsk för min lilla kropp. Jag trodde jag fått influensa. Ont i hela kroppen och frös. Men mot eftermiddagen kom jag på att det bara var massiv träningsvärk efter söndagens innebandy. En dryg timmes spel utan avbytare. Det satte sina spår i kroppen. Idag känner jag mig återställd från "influensan". Ha ha ha!

4 kommentarer:

Sarah sa...

Det får mig bara att anse ännu mer att sport är sjukdomsframkallande :)

Jenny sa...

Haha, jadu, träningsvärk är ju som något skönt och väldigt hemskt på samma gång. Men en timmes innebandy utan avbytare sätter ju faktiskt sina spår. I somras fick jag träningsvärk då jag rensade ogräs. Det var en aning pinsamt och gjorde mig uppmärksam på att kanske börja träna lite mer. Vilket jag fortfarande inte gjort ....

Anonym sa...

Trevlig blogg du har!
Och kul att fortsätter att blogga!

Hälsn fr Kalle

85 kvm hus med innehåll sa...

Sarah: Men härligt också!

Jenny: Att tänka att man ska börja motionera är ju ett steg på vägen, då finns ju i alla fall ambitionen där. Du kanske kommer igång snart, på "ogräs-rensar-ett-års-dan"??

Kalle: Vad snälla ord! Blir jätteglad.