lördag 28 augusti 2010

Tre upplyftande ting

1. Jag köpte mig en vacker limefärgad dagbok häromdagen. Jag tror att den ska bli mitt utlopp av tankar i skriftform framöver. Den här platsen fungerar inte riktigt som det. Bloggen kan få fylla någon annan funktion.

2. Igår fick jag ett paket från brosan. Han hade skrivit ut vår bok, så långt som den är arbetat med. Jag fick också boken Blood meridian (Cormac McCarthy) som jag tänkt länge att jag ska köpa. Några småsaker till tjejerna fanns också i paketet. Och så ett långt brev. Glad!

3. Ännu mera glädje: Jag fick en tillfrågan om att börja spela innebandy i ett Korpenlag nu i höst. Oj, vad fantastiskt glad jag blev. Har saknat innebandyn sen vi flyttade från den andra kuststaden. Jag kommer typ att dö första gångerna. Har liksom ingen stoppknapp när jag börjar spela.

Inga kommentarer: