tisdag 25 januari 2011

Mår bra

Efter höstens tänka-till-situation började jag ta hand om mig. Jag återupptog träningslivet. Kör stenhårt fyra gånger i veckan. Löpning och styrketräning mest. Kroppen känns lätt och smidig. Psyket förändras känner jag. Träningen har så många positiva effekter.

Jag känner mig nöjd och glad. Idag körde jag trappmaskin 15 minuter och ett Core-pass på 30 minuter. Armarna är som gele nu.

Förresten. Får alla kroppar snygga ben av svarta träningstights? Det verkar som det. Alternativt är alla tjejer på Stil vältränade och bär upp tightsen snyggt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

1. Man får snygga ben av att träna, men det viktigaste med träningen är att man mår bra.
2. Köp snygga tights om det känns roligare att träna då, men var medveten om att alla killar tittar åtminstone 20 gånger mer än alla tjejer.
3. Om man mår bra kommer årstiderna (som kommer oavsett man vill eller ej) att gestalta sig mer vackert än annars. Självklart?

85 kvm hus med innehåll sa...

Du är klok, du.