söndag 23 januari 2011

Vinter i vila

Jag förvånar mig själv när jag faktiskt tänker övervägande positiva tankar om vintern. Vad händer med mig?! Jag tycker att allt är så vackert ute, jag kan till och med stå ut med kylan och snömängden gör det hela inbonat-mysigt. Va? *tittar sig omkring* Är det verkligen jag som skriver det här?? Just nu känns årstidsväxlingarna underbara! Skulle vilja lägga in lite bilder på vintern men vi har inte fixat iordning att föra över bilder från ny-kameran.

Kan i alla fall konstatera att jag inte lider i vintern.

4 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vilken härlig insikt om vintern!

Sen måste säga att du har ett nytt fint teckensnitt i rubriken? How did you do it????! OM du berättar kommer jag att härma dig så du vet!? Så du väljer själv ;) Hihi!

Sarah sa...

Den tid som kommer snart tycker jag är en av de mest fantastiska - ljuset, solen, snön, inte alltför kallt. Biter lite i kinderna när man är ute... Vi kan ändå inte påverka så att det INTE blir vinter, så varför inte gilla det som går? :)

Pia sa...

Jag har alltid varit vintermänniska. Först nu på "ädlre dar" har jag vänt om. Det är så trist och tråkigt med sörjan på bägge sidorna om vintern!

Men visst är det underbart med olika årstider!

Ha en fin vecka!

85 kvm hus med innehåll sa...

Det kan vara insikten om att "det är bara att gilla läget", vi bor där vi bor, som förändrat mig. Hoppas bara det håller i sig.

Typsnittet heter 'Covered by your grace' och du kan modifiera din blogg i blogger.com via Design, och sedan väljer du Malldesigner, vidare Avancerat och Bloggrubrik (eller vad du vill ändra för något). Jag har inget emot att du väljer samma!

/K - som ska sticka iväg och träna NU.