måndag 2 januari 2012

Nytt år åter igen

Har övertagit sambons iPhone och kanske blir jag flitigare på bloggen när jag kan sköta den via telefonen?

Idag är det andra dagen på det nya året. Och det jag vill göra en dag som denna är enligt bilden. Blåser och snöar och vår planerade pulkbacketur fick ställas in.

Nyårsafton var riktigt trevlig! Hade lite negativa förväntningar och dessa infriades inte, och från det kan allt bara bli bättre. God mat, prat och spel. Och glada nöjda barn blev receptet på en bra nyårsafton.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ove skulle nog mysa om han såg nöjdheten över hans drygt 30 år gamla installation som onekligen sår sig väl än idag.
Kvalitet lönar sig!
Ska vi köpa Volvo nu då?!

Anonym sa...

Måste ifånen återlämnas...?

85 kvm hus med innehåll sa...

Anonym 1: He blir ingen ny bil. Punkt.

Anonym 2: Trots avsaknaden av dom förväntade-mer-frekventa uppdateringarna av bloggen så har inte iPhonen återlämnats. Den används flitigt, men inte till att uppdatera bloggen. Jag vet inte vart jag ska hitta tid till det bara.