onsdag 5 april 2006

Konkongen och Kiruna i påsk

Sitter och lyssnar på en uppgift från lärlingskursen, att lyssna igenom en taltidning. Är inte direkt upphetsande... Verkligen gjort för åttio åriga blinda tanter.

Lämnade A på dagis idag efter en dryg vecka som hon varit hemma. Gick bra! Skönt, inget gråt. Bara hon inte blir sjuk nu igen! Dom är verkligen så söta alla barnen på dagiset!! Förresten, vilken mamma jag är... Här om morgonen när jag vaknade efter en natt i As säng, märker jag att jag har kokongat in mig i det gemensamma täcket som jag och A delar. A ligger utan, och det är ganska kallt i rummet... Schysst! Nu får hon ett eget täcke när jag sover med henne.

U kommer hem på lunch idag. Konstigt att vara hemma bara vi, utan A. Händer inte så ofta.

Pratade med O i Kiruna igår. Nu är det bestämt. Åker upp dit på skärtorsdagen och blir där över påsk. Härligt! Skidor, skoter och underbart umgänge.

Inga kommentarer: