torsdag 6 april 2006

Thailand here I come, eller...

Är hemma på lunch, och då ringer dom från det dagiset som är närmast oss och säger att A ska börja där till hösten. Vad bra! Men också vad synd att det inte blir nån fortsättning för hennes nuvarande avdelning. För där är det så bra för A.

Artikeln för måndagens inlämning är klar. Jag har blivit så effektiv sen jag började om skolan i höstas. Det måste ha nåt med ungen att göra, jag liksom inte döa bort tid. Hoppas jag kan hålla ångan uppe!

Jag trodde vintern var över... Men ack vad fel jag hade. Sist jag skottade tänkte jag att nu blir det nog inget mera skyfflande av snö i vinter. Men så blev det alltså inte. JAG VILL BO I THAILAND!!! Men företaget jag jobbar för har ju projekt där, kanske skulle snacka in mig på dom projkten!

Inga kommentarer: