tisdag 25 april 2006

Sverige eller Tjejenien... Vi har det rätt bra här!

Jobb igen igår kväll. Jag var körchef, och det är sånt jag gillar. Att få ha den övergripande kollen och vara den som delegerar jobb till andra. Att ta ansvar. Jag borde nog faktiskt bli chef. Seriöst, jag tror att jag skulle passa utmärkt som det!

Idag är det plus 18,5 grader i solen och helt helt underbart! Har suttit ute och läst i kursboken om Tjetjenienkriget. Hu så fruktansvärt det är!! Igår var jag så lycklig och glad över vår situation här i Sverige, och vilka bagateller vi egentligen har som problem. Och så, så, glad över att A får leva här och inte där. Lästips: Tjejenien - sanningen om kriget av Anna Politkovskaja.

Jobbar ikväll igen. Vet inte om det här egentligen fungerar. U mår inte bra över situationen, och jag vet inte om jag vill ha det på det här sättet. Vi kommer att träffas VÄLDIGT lite... Och det var ju som min kompis A sa, när vi pratade om jobbet (eftersom hon också hade tänkt söka det), att hon egentligen inte ville ha det eftersom det blir väldigt lite samvaro med maken. Hon hade rätt. Dessutom är villkoren så dåliga som det ser ut nu och fyra månader framåt.

Inga kommentarer: