onsdag 18 april 2007

Försöker sälja bilen

Underbara vår, underbara! Allt blir så enkelt. Lätt att sticka ut. Främst när man har en unge. Några gympadojor, vårjacka och en mössa. Sen ut på äventyr. Hon är lite sjuk, min lillstuffe. Kanske blir hon hemma i morgon. Om hon blir det så ska vi gå på Röda korsets Kupan. Fyndade i förra veckan en brun/vitrandig Polarn och pyret fleecetröja för fem kronor. Det har blivit en sport att hitta fina billiga kläder till A. Tycker att det är skitkul!

Är på väg att sälja min bil. Kollar lite vad den är värd. Köpte den för 40 tusen. Men nu kanske jag får 7000 om jag har tur. Min (kul att säga min, men det är han jag alltid anlitar) sa när jag pratade med honom idag om lite reparationer innan försäljningen, att han förmodligen hade en köpare på den. Så jag ska ge ett bud, så får vi se om jag blir av med skiten. För vi har ju vår fina Mondeo nu, ååå, vad den är fin.

Inga kommentarer: