torsdag 31 maj 2007

Vackraste doften som finns

Köpte två små ädeltujor för mitt presentkort på Lantmanna/Granngården. Men det finns fortfarande pengar kvar! Kanske ett träd skulle passa fint bredvid den tänkta eldstaden?

Häggen blommar för fullt, det är den absolut underbaraste doften jag känner till. Blir lika förundrad varje år.

More media vill diskutera nåt sorts utökat samarbete till hösten!!! Oj, väntar mig mycket, men intalar mig att jag inte förväntar mig nåt. Men jag är otroligt nyfiken på vad det är. Ska träffas innan semestrarna och prata mera om denna sak.

Planering: As kalas. Känns lite pirrigt och nervöst att ordna. Bjuder in sex ungar i As ålder till kalas söndagen den 10:e juni. Osäker på om jag kan få till det bra. Känner ju inte ens föräldrarna till dom två ungarna som hon vill ska komma från dagis. Men det kanske blir bra ändå. Åter igen: intalar mig att det blir bra.

Inga kommentarer: