onsdag 16 januari 2008

Festplanering

Jag och lilla A planerar en liiiiten (betoning på liten) fest på fredag. Vi ska vara barnvakt åt snart tvååriga O. U ska på utflyttningsfest hos en kollega och Os föräldrar ska på Piterevyn. Så jag, A och O ska ha fest hemma hos oss. Planerna var MÅNGA, det skulle vara tårta, girlanger, skattjakt, julklappar, fiskdamm och en massa annat. Skattjakt och fiskdamm blir det, eventuellt tårta också. Så i kväll var vi i full gång med skattkarteritning. Hon var exalterad. Mitt i allt ihop säger hon "Vi säger inget till pappa" Jag: "Varför då?" A: "Då kanske han kommer på festen". Men när väl pappsen kom hem från sin träning så var han ändå välkommen på festen. Jag undrar varför det är på dette viset?
Ryggen håller på att ta död på mig. Konstant ont. Värst när jag sitter. Jag undrar hur det ska gå att jobba vid datorn på dom båda jobben här fram över. Det kanske stavas S M Ä R T S T I L L A N D E? Fast jag vill inte proppa i mig det heller hela tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

En stor bamsekram till dig från mig. Hoppas allt är bra med pyret i magen och att ryggontet snart avtar. Vi hörs snart!

Lisa