torsdag 30 oktober 2008

.

Jag tar tillbaka att inget händer. Ibland händer det för mycket.

8 kommentarer:

Sara sa...

Så sant. Jag önskar att gårdagskvällen hade varit en osedvanligt långtråkig och händelselös kväll. Nu är det bara att hålla tummarna för att han fixar det. Kram på dig! /Sara

85 kvm hus med innehåll sa...

Han fixar det. Det måste han göra. Det finns inget annat i min värld.
Stora kramar tillbaka!

Marlene sa...

Vad har hänt????

Jenny sa...

Är det musikläraren Kurt? ;S

85 kvm hus med innehåll sa...

Jo, det är vår vän Kurt. Torsdagskvällen blev allt annat än lugn på vår innebandyträning. Jag fann mig själv ringa 112, vilket jag aldrig någonsin gjort tidigare. Det var hemskt och jag känner mig otroligt ledsen. Vi lever i ovissheten om hur det blir för Kurt, men jag tänker att allt går bra, det måste gå bra.
Sköt om dig, Jenny. Livet är dyrbart.
Kram

Jenny sa...

Usch, så hemskt. Jag har ju haft Kurt, han var en väldigt bra lärare. Hoppas att det går bra för honom. Som du skriver 'det måste gå bra'.

Och ja, livet är dyrbart. Skrämmande skört.

Sköt om dig med, allt kommer att bli bra! Försök tänka positivt, även om det är svårt. Kram (en lång)

Sarah sa...

Usch, låter inte som någon rolig upplevelse för någon av er... Hoppas allt går bra - sänder en tanke till dig och Kurt.

85 kvm hus med innehåll sa...

Kurt har vaknat och det verkar mycket bättre med honom än man hade kunnat förväntat sig. Det är så skööönt!