tisdag 28 oktober 2008

Bloggtristess

Jag har inte mycket att delge i bloggen these days... Det händer inte så mycket här (och vissa saker vill jag inte skriva om), jag har så mycket tankar att det bara blir förvirrande för läsaren och hur kul är det att läsa om ätandes av morotspuré, besök på öppna förskolan och lek i dotterns rum. Vad gör jag då för inlägg här, nej, kort och gott kan sägas att livet inte är det mest spännande just nu. Klockan är tillbakadragen och mörkret har anfallit. Vinter är i antåg och just nu väntar jag bara på Resan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra låt - klicka p åplay-knappen!

http://absolutme.bloggspace.se/694163/When-I-Wake-up-in-the-morning/

Och läraren du länkade till - ännu en hjälte, skönt att vi är fler som jobbar med känsla, känsla för det som är rätt (även om min käre kusins arbetskompis Eriksson tvekar om så är fallet för mig)
/din hjälte